reklama

Šťastie hľadaj v sebe

"Jedine ty si strojcom svojho šťastia."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je toho veľa o čom premýšľam a o čom by som mohla písať. Možno o tom ako žijem, dýcham, čo čítam, ako spomínam alebo uvažujem nad súčasnosťou a najmä nad budúcnosťou. Ale koho by už dnes zaujímalo, čo robí niekto neznámy. Veď každý má dosť svojich starostí… Možno sa aj vy pokúšate určiť si svoj cieľ. A už ste prišli na to, že to vôbec nie je jednoduché. Vždy nás niečo zabrzdí, ovplyvní alebo naruší náš zámer. 

Namiesto trápenia sa nad tým čo sa mi kedy nepodarilo, čo som nedosiahla, namiesto rozjímania nad tým, čo by bolo keby, uvažujem dnes nad tým čo mám, čo ma ešte čaká, čo mi robí radosť. Aké sú tie drobné radosti všedného dňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektoré dni sú úžasné. Všetko plynie tak akoby už lepšie ani nemohlo. Mám radosť zo života. Som šťastná. A šťastná som aj preto, lebo mám pri sebe niekoľko duší, ktorí možno ani netušia ako ovplyvňujú môj každodenný život, odbúravajú stereotyp, otvárajú mi oči, nabíjajú ma energiou.Čítam a premýšľam nad obsahom múdrych slov. Uvedomujem si, že všetci nemôžeme byť múdri, ale môžeme sa poučiť, a vedomosti nám dokážu ovplyvniť úspech.

Byť sám sebou vo svete, ktorý sa ťa neprestajne snaží urobiť niekým iným, je veľký úspech. Emerson, R. W. -

Obrázok blogu

Ako môžme šťastný?

Ak chceme byť šťastnejší, musíme mať jasno vo svojich predstavách o vytúžených cieľoch, ktoré chceme zdolať. V opačnom prípade sa nám môže stať, že prepasieme svoje šance alebo sa zriekneme niečoho, čo sme vlastne neskutočne chceli. Nezistíme to z testov v obľúbených ženských magazínoch. Tie sú zavádzajúce, existuje však mnoho iných možností. Jednou z nich je napr. občas, keď máme pocit, že nám je akosi clivo, že nám niečo chýba, zamyslieť sa čo to môže byť ... a začať opäť budovať svoju cestu ku šťastiu. Hlavne, nemali by sme lamentovať nad sebou, mali by sme si budovať sebadôveru. Veriť predovšetkým v seba!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Egoizmus nám pomáha prežiť?

Súhlasíš s tým, že fenomén dnešného sveta je hrať akési divadlo, v ktorom ide predovšetkým iba o peniaze, úspech? Ukázať sa v čo najlepšom svetle? Každý sa hrá na dokonalého jedinca, hľadá chyby aj tam kde nie sú, len aby zaujal, a stal sa niekým kým, v skutočnosti nie je.

Uvažuj, načo je to dobré byť vo všetkom najlepší? Mať na sociálnej sieti - facebooku cez 500 priateľov, každých 10 minút aktualizovať status o tom, čo človek robí a na čo myslí. Plný album samého seba - narcizmus. Ale v realite ? Je to len troska, bez naozajstných priateľov, bez emócii, bez rozumného a zdravého názoru - skazená duša dnešnou skazenu dobou. Je toto vlastne správne prežívanie života?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Väčšina ľudí si však musí odvahu, byť sám sebou cielene pestovať. Obvykle sa v záujme ľahšieho života a ohrozenia nesúhlasu okolia vzdávame možnosti stať sa "niekým". Pravdu povediac, žiadna nová myšlienka sa nezrodila v priemernosti . Živnou pôdou pre vývoj a úspech v živote bol vždy nepokoj, motivácia a individualita. Profilovanie sa bez prihliadania na to, čo to urobí s našou obľúbenosťou.

Ďakujem čitateľom!

Tatiana Janitorová

Tatiana Janitorová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najšťastnejší ľudia sú tí, ktorí myslia na najzaujímavejšie myšlienky. Tí, ktorí využívajú svoje voľné chvíle ako prostriedok pre duševný rozvoj, cestovanie, ktorí milujú dobrú hudbu, dobré knihy, dobrú spoločnosť,dobré rozhovory,sú najšťastnejší ľudia na svete. A oni nemajú šťastie len v sebe, ale sú i príčinou šťastia v druhých. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéMotivačné článkyČlánky k udalostiam.Projekty, skúsenosti.

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu