reklama

Rozmýšľaš nad tým čo píšeš?

... niektorí ľudia akoby vôbec nerozmyšľali, nad tým čo píšu... Je strašne čítať niektoré "vtipy" resp.anekdoty ktoré sa objavujú na internete a hlavne na socialných sietiach majú priniesť úsmev na tvári alebo dokonca nás rozosmiať.Niektoré pobavia, no niektoré pravé naopak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

...niektoré članky alebo vtipy ktoré maju "pobaviť" ...

neviem ako vy ale ja osobne si myslím že niektorí ľudia nerozmýšľajú nad tým čo píšu idú len hlava-nehlava za cieľom pobaviť nás-rozosmiať,ale neuvažujú nad tým že niekoho takýmto vtipom alebo článkom môžu uraziť.. nechcem zase všetkých hádzať do jedného vreca... lebo aj mňa vie pobaviť nejaký ten dobrý vtip ale čo je veľa to je veľa... možno sa niektorý nad tým nepozastavujeme,resp. ani ja som sa nejak extra nepozastavovala ale nedávno ma jeden "vtip" akosi viacej zobral a ostala som z neho a hlavne z jeho autora až sklamaná...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...vtip ktorému som "že vraj" nepochopila...

asi ako každý,vždy si nájdem čas navštíviť sociálnu sieť a prečítať si novinky,sem-tam len tak pomedzi riadky nejaký vtip alebo článok z ktorého by som sa trochu odreagovala a pobavila sa na nom. Ako som tak preklikávala stránku vyskočilo mi ako novinka citujem: " Veľká tragédia,spadlo lietadlo,100 rómov mrtvých-obe rodiny smútia" hmm... po prečítani prvej časti vety po mne prešiel mráz pretože som si fakt myslela že to lietadlo spadlo,a myslím že asi každého takáto správa zoberie.Až po prečítani celého textu som prišla na to že sa niekto pokúšal o "vtip",ale veľmi sa mu aspoň z môjho hľadiska nepodarilo. Nedalo mi to,a napísala som na to svoj pohľad,môžem to aj citovať:"podľa mňa na tom nie je nič smiešne.. ten čo niečo take vymyslel je bez úrážky úbohy a bezcitný chudák a trpí príznakmi debility". Odozvy na tento môj komentár k tomuto "vtipu" boli samozréjme katastrofálne taktiež citujem: "wááááw zase je tu nejaký anti vtipkár" alebo "moja asi si to nepochopla tak nekritizuj a odpaľ" ako strašne ich to urazilo že som niečo také napísala,no vôbec nerozmýšlali nad tým že ako to mohlo uraziť ľudí ktorým by sa take niečo stalo,opäť som zareagovala:"nesom anti vtipkár,a pochopila som to.. ale keď zomrel taký Paľko Demitra tak všetci smutili.. a pevné verím že ešte dlho budeme lebo tento veľký človek v nás ešte dlho zostane.. viem že tento,vám prezývaný "vtip" je vymyslený ale keby sa niečo take stalo vám a zomrel práve vám nejaký blízky mylím že by vám to bolo jedno či ste cigán,japonec či hoci kto iný-a neboli by ste radi keby vás nikto takto odcudzoval,tak keď niečo také píšte tak aspoň rozmýšlajte nad tým či sa to niekoho nedotkne ;) nechcem sa hadať ale.. niekedy sa treba vcítiť aj do kože iných nie len odcudzovať niekoho a pobaviť sa na niekom ... Najviac ma na tom pobavilo asi to že na tomto "vtipe" po mojom komentári laiky ubúdali čo sa nestáva asi tak často,no asi si dotýčný najprv pobavený týmto vtipom,až po prečítani môjho komentáru sa trochu vcítili do kože iných a pochopili o čo mi išlo a na čo som chcela poukázať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...bezhlavosť ľudia konajú pri čítaní a písaní takýchto článkov...

neviem kde je pravá chyba ale ja takýmto hlúpym pokusom o vtip hovorím obyčajná bezhlavosť.Ľudia vážne nerzmýšľaju nad tým čo napíšu,nerozmyšlajú či tým niekoho len tak náhodou neurazia.. proste idú si za svojím cieľom-pobaviť..Aj ja sa rada pobavím na rôznych výsmechoch policajtov,blondíniek atď.(ktorým to tiež určite vadí pretože nikto neni rád keď sa z nás niekto vysmieva alebo sa na nás neustále baví),ale spojiť rasizmus a najvyššie štádium čierneho humoru,a bezhlavo to zdielať je na mnňa akosi priveľa a nedá mi to nevyjadriť sa k tomu,keby to malo aspoň nejaký podtitulok že "vtip",ale bez toho dodatku "obe rodiny smútia.." tomu človek fakt môže uveriť čo sa stalo aj u mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

druhá vec je to že tí ktorý to čítajú si asi taktiež neuvedomujú to ako to niekoho môže uraziť. Nie,proste všetkých cigánov metnúť do jedného "mecha",to je správne. Bezhlavo sa im to páči a nikto na to nevyjadrí svoj názor,tak čo by sa zhadzoval veď súhlasiť s väčšinou je omnoho jednoduchšie ako vyjadriť svoj názor,na ktorý niekto určite bude oponovať.

...nevieme čím pobaviť...

k bezhlavosti môžeme pripísať až zúfalosť k tomu že už nevedia(nevieme) čo napísať,a napíšu prvé čo im"strelí"do hlavy. Beriem aj takýchto ľudí,každý sme nejaký ale po webe a portáloch je tu toho stále viac a viac..Je málo ľudí ktorý aj rozmýšľaju nad tým čo zo seba dostanú do riadkov. Dúfam že nejako sa to upraví a ľudia hlavne mladšie generácie začnú aspoň trochu rozmýšlať nad tým čo čítajú alebo píšu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... týmto blogom som fakt nechcela nikoho uraziť,len poukazať a možno aj poučiť ako sa spravať keď už niečo píšeme s podtónom pobaviť niekoho na úkor iných...

...taktiež som nechcela poukázať len na tento článok ale myslela som to hlavne všeobecne,iba som sa opierala o takýto typ aby som vám mohla bližšie poukazať tento možno "problem" .

Tatiana Janitorová

Tatiana Janitorová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najšťastnejší ľudia sú tí, ktorí myslia na najzaujímavejšie myšlienky. Tí, ktorí využívajú svoje voľné chvíle ako prostriedok pre duševný rozvoj, cestovanie, ktorí milujú dobrú hudbu, dobré knihy, dobrú spoločnosť,dobré rozhovory,sú najšťastnejší ľudia na svete. A oni nemajú šťastie len v sebe, ale sú i príčinou šťastia v druhých. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéMotivačné článkyČlánky k udalostiam.Projekty, skúsenosti.

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu